tiistai 4. maaliskuuta 2014

Kysymyspostauksen vastaukset (osa 1)

Kiitos kysymyksistä niiden lähettäneille! Teen toisen osan,  jos tulee lisää kysymyksiä.

Onko kuvassa Pili tai Osku? Siinä on Osku (Alla kuva, johon kysymys liittyi)

Keillä kaikilla ylirannan hevosilla ja poneilla oot mennyt? Olen mennyt tunnilla Hannalla, Pilillä, Lassilla, Hepulla, Kamilla, Melviksellä, Tompalla, Almalla, Elmolla, Jönssillä, Lutella, Gemmillä, Ruudilla ja Jogilla. Lisäksi olen lähes kaikki ylirannan hepat/ponit ratsastanut laitumelle/laitumelta talliin.

Isoin hyppäämäsi este ratsastuksessa? Kenellä? n.50cm ja en oo varma keillä kaikilla... Vissiin Lassilla, Elmolla, Hepulla ja ehkä muillakin.

Milloin käyt tallilla? Aina kun kerkeen ja on kyyti, yleensä 2-4 kertaa viikossa.

Tykkäätkö pojista? Öö... Mitenköhän tähän vastaisi? :D Minulla ei ole ihastusta, mutta ei tämä maailma olisi mitään ilman poikia.

Oletko 6 luokalla? Juu

Onko Anni ja Ronja parhaita tallilla? Ette varmaan haluais kuulla tätä, mutta ei, ette ole parhaita :)

Poltatko? En, ja olen ylpeä siitä.

Lempiheppa? Pili

Lempiponi? Elmo

Kauan olet ratsastanut? 2010 elokuusta lähtien vakituisesti.

Kuka on kivoin kaveri tallilta, jos Iitua ei lasketa? En osaa sanoa.. Ehkä Emmi ja Selina

Kuinka kauan vietät viikossa tallilla aikaa? Kuten jo aiemmin mainitsin, niin olen siellä 2-4 päivänä viikossa

Miksi harrastat ratsastusta? Olen halunnut ratsastaa niin kauan kuin muistan. Vuosien vinkumisen jälkeen, sain vanhempani suostumaan ilmoittamaan minut alkeiskurssille, ja siitä se on sitten lähtenyt etenemään

Kumpi, Nola vai Sera? Molemmat yhtä rakkaita♥

Lempiaine koulussa? Ehkä kuvataide on se paras

1 kommentti:

Jos kommentoit blogiini, olet ihana!♥ Tervetuloa uudelleen :)