keskiviikko 22. tammikuuta 2014

Lunta ja pakkasta

Hyrr ku tuolla ulkona on kylmä! Ei ole paljon voinut olla koirienkaan kanssa ulkona, koska ne jäätyy hetkessä jo... Mutta olen Iitun kanssa käynyt vähän hyppimässä koirien kanssa pieniä.
          Olin siis lauantaina heppakerhossa klo 12-13.30, ja jäin Iitun kanssa sinne loppupäiväksi jäätymään tekeen tallihommia. Eilen eli tiistaina olin tunnilla ja menin Tompalla, jälleen kerran... Oli ihan hyvä tunti Tomppa tuntui todella hyvältä, varsinkin käynnissä! Tehtiin loivaa kiemurauraa, voltteja ja pääty-ympyröitä. Kuvaajaa ei taaskaan ollut, mutta laitan minusta ja Tompasta vanhoja kuvia, ja koirista :) Ja sori kaikkien kuvien laatu, osa on otettu perheen yhteisellä kameralla, ja osa minun omalla.

                                                       Tomppa ja minä

 
                                                               Tomppa

                                                                       Nola♥

                                                               Nola ja Sera♥♥

                                                                        Sera♥ 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Jos kommentoit blogiini, olet ihana!♥ Tervetuloa uudelleen :)