keskiviikko 27. marraskuuta 2013

Nyt se talvi tulee

Hyi kamala että tuola ulkona on kylmä! Mutta siitä huolimatta olen koulun lisäksi ollut koirien kanssa ja tallilla. Yksi päivä koirat pääsi lenkille, koska mulla oli tylsää :) Nolakaan ei vetäny yhtään ko sillä on ne vedonestovaljaat... Ja Sera vaan kipittelee perässä menemään.


Yhtenä päivänä Iitun kanssa hypytettiin koiria. Tossa yksi kuva, ja muista ei ole hyviä kuvia. Hypittiin myös isompaa, ja Sera teki oman enkan, 70cm.
          Olen ollut Iitun kanssa tallilla monena iltana, ja niistä en nyt ala selittelemään koska ei oo tapahtunu mitään ihmeellistä. Olin eilen ratsastustunnilla ja menin taas Hannalla ja vähän se oli mukava! Meillä oli toosi monta hyvää pätkää, eikä se temppuillu yhtään (esim. se käänty toisten perästä joka kerta eri reitille, tai se ei yrittänyt mennä muiden perään! Ulla sanoi itekkin että Hanna näyttää mun kanssa tosi virkeeltä ja on kuulemma mukava kattoo meijän menoo : )Ratsastuksesta ei oo taaskaan kuvia koska sillon jos sattus olemaan kuvaaja, niin kuvat ei onnistu, ja yleensä sitä kuvaajaa ei ees oo.







Ja en muista oonko laittanu aikasemminki nuo kuvat tänne mut iha sama :Dd

2 kommenttia:

  1. Ihana tuo valkoinen poni♥ Bannerikin on todella hieno!

    VastaaPoista
  2. Kiitti paljon :) Ja Elmo on maailman parhain poni♥!

    VastaaPoista

Jos kommentoit blogiini, olet ihana!♥ Tervetuloa uudelleen :)