sunnuntai 6. huhtikuuta 2014

Kisat meni miten meni + taukoo...

Olin eilen Lassilla siellä estevalmennuksessa ja tänään oli kisat. Hylkyhän sieltä sitten tuli, mut oma moka... En alussa älynnyt ollenkaan et mun suoritus alkoi jo, joten kiersin tarkoituksella vielä ykkösen ohi, joten yksi tottelemattomuus siitä. Toinen tuli kun Lassi kielsi kolmoselle (se kielsi Pinjallakin siinä esteellä monta kertaa) ja olin aikalailla vain "matkustajan" siellä, et mulla ei ollut ulkopohje kunnolla kiinni hevosessa, joten ulkokautta ohi. En nyt kirjoita tarkemmin tai laita kuvia, koska ei kiinnosta enää koko blogi. Pidän nyt jonkin verran taukoa, jotta innostus taas palaisi. Tauon ajalla en vastaa kommentteihin (tuskin niitä edes tulisi muutenkaan) tai tee muutenkaan mitään koko blogille.

Nyt on mun vuoro sanoa heippa, ja toivottavasti nähdään taas myöhemmin!

1 kommentti:

  1. Kaikille tiedoksi nyt, eli tauko on ohi! Minulla on kotona niin tylsää aina, joten en voi olla kirjoittamatta tänne :D

    VastaaPoista

Jos kommentoit blogiini, olet ihana!♥ Tervetuloa uudelleen :)