tiistai 15. lokakuuta 2013

Haaste

HAASTEEN TARKOITUKSENA 
on haastaa uusia blogeja, joissa on alle 300 lukijaa ja antaa blogeille näkyvyyttä
 1. Jokaisen haastetun tulee kertoa 10 faktaa itsestään 
2. Pitää myös vastata haastajan 11 kysymykseen
3. Haastetun pitää keksiä 11 uutta kysymystä uusille haastetuille


4. Pitää haastaa 11 bloggaajaa, joilla on alle 300 lukijaa
5. Haasteessa tulee lukea kenet on haastanut ja kertoa se haastetuille
6. Eikä saa haastaa sitä kuka haastoi sinut
10 faktaa minusta:
1. Omistan 2 koiraa ja 2 kesyrottaa
2. Olen n. 160cm pitkä
3. Olen ihan mukava
4. Minuun on helppo tutustua
5. Asun Iissä
6. Asun omakotitalossa
7. Rakastan eläimiä
8. Inhoa hyttysiä ja hämähäkkejä
9. Tykkään kuunnella musiikkia
10. Olen 6lk.
 Kysymykset minulle:

1. Mikä koko nimesi on? Salla Marjaana


2. Millä luokalla olet? 6lk


3. Lempiruoka? Spagetti, riisi ja kana


4. Tärkeimmät asiat elämässä? Eläimet, perhe ja ystävät


5. Lempikirja? Monia...


6. Lempileffa? Monia...


7. Monta eläintä vai ei ollenkaa? 2 koiraa ja 2 kesyrottaa


8. Paraskaveri? Iitu


9. Mitä harrastat? Ratsastusta


10. Milloin olet alottanut harrastuksesi? 3 vuotta sitten säännöllisesti


11. Missä asut?Iissä
Haastan:
kaunisponiksi.blogspot.fi
emmajogiponi.blogspot.fi
romppujaponit.blogspot.fi
siirrie.blogspot.fi
aadajahepat.blogspot.fi
(en keksi enempää :))

Kysymykset haastetuille:

1. Millä luokalla olet?
2. Onko sinulla lemmikkejä?
3. Koko nimesi?
4. Lempikirja?
5. Lempiruoka?
6. Lempielokuva?
7. 3 tärkeintä asiaa elämässäsi?
8. Mitä harrastat?
9. Missä asut?
10. Paraskaveri?
11. Mitä sinä inhoat?

Noniin, haaste on minun osaltani tässä :)

1 kommentti:

  1. moikka! miekin olen 13v ja nimeni on jessica:DD olen tai siis,asun lähellä rovaniemeä!;)) joo, sataat ehkä (ehkä) tuntee mut,ei oo valii0.o... mut jaa, mäkin tein itelle blogin,ja alan tänään kirjoittamaan sitä! sen nimi on: snowbe1513 gamename and story,life tuu tsekkaaan!!!! moikkaaa<33 t.jesku,jessica,eveliina,hyttinen8DD ja oikeesti asun iisä,mut oon rovalla sijaisperheessä! moikka<3

    VastaaPoista

Jos kommentoit blogiini, olet ihana!♥ Tervetuloa uudelleen :)